رویای عشق







نويسندگان



آثار تاریخی دو عاشق



دوستان عاشق



وضعیت ما در یاهو



آمار وب



امکانات





تموم هستی ام

دوسِت دارم اندازه ی یه دنیا

نمی خوام بی تو باشم توی دنیا

معرفتو ازم نگیر ای تموم هستی ام

ببین ببین من با تو چقد سر مستی ام

کنج دلم چقد ترانه دارم

نگاهی پر از نگاه عاشقانه دارم

توی وبلاگم می نویسم I Love you

تا ببینی چقد دوسِت می دارم

گاهی منو صدام کن که دِپرِسم

بگو که عاقبت بهت می رسم



نظرات شما عزیزان:

Mohammad Reza
ساعت15:42---28 مهر 1390
به به آقا سروش چه وبلاگ باحالی داری پسر!
دل نوشته ام داری توی وبت ولی من حال نمیکنم خاطراتمو توی وبلاگم بنویسم!
خاطرات قشنگی داری!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط Soroush در 1:36 | |